BLOG

Iskustvo s remote marketing prakse – Nikolina

Last updated on October 22, 20205 min read

Share


Program najboljih stručnih praksi u Hrvatskoj i dalje nastavljamo u remote izdanju!

Proteklih nekoliko tjedana Factory je dobio pojačanje u marketing odjelu – na marketing praksu pridružila nam se Nikolina.

Nikolina je kroz praksu imala mogućnost rada s pravim poslovnim primjerima i subjektima, a u isto vrijeme dobila je i dojam što može očekivati u poslovnom okruženju nakon završetka fakulteta.

Ako poput Nikoline želite primijeniti svoja teorijska znanja u praksi – prijavite se na stručnu praksu!

Nudimo mogućnost stručne prakse na svakom odjelu, a odlična vijest je što su prijave otvorene tijekom cijele godine!

No, saznajmo više o Nikolini i njenom iskustvu s remote marketing prakse.

Što sve možeš saznati u ovom iskustvu s prakse?

Nikolina, reci nam nešto o sebi.

Pozdrav svima, zovem se Nikolina Hodak. Dolazim iz Suhopolja, mjesta iz okolice Virovitice i studentica sam Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 

Trenutno pohađam drugu godinu diplomskog studija, a za smjer Marketing odlučila sam se na drugoj godini preddiplomskog studija kada smo dobili priliku za biranje smjera te sam nastavila navedeni smjer i na diplomskog studiju. 

Opredijelila sam se za marketing iz razloga što me fascinira način na koji se danas odvija prodaja i potražnja, ali i sposobnost pojedinih poduzeća za privlačenje postojećih i novih klijenata.

Nikolina - remote marketing praksa 

Najdraži marketinški alat?

Imala sam priliku raditi s raznim marketinškim alatima tijekom prakse, ali najzanimljiviji mi je bio Google Analytics. 

Jedan od razloga je to što nudi mnoštvo informacija o poduzeću i uspješnosti njegovog nastupa na društvenim mrežama, kampanjama…

Mislim da imam još dosta toga za naučiti, ali uspjela sam dobiti uvid kako funkcionira i svakako će mi koristiti u mojoj budućoj karijeri. 

Zašto Factory?

S obzirom na to da dolazim iz Virovitice, a studiram u Osijeku, dosta sam čula o Factoryju budući da se u oba grada nalaze uredi.

Dugo sam pratila njihov rad na društvenim mrežama i webu, čitala iskustva s praksi te se naposljetku i sama odlučila prijaviti. 

Tijekom mog fakultetskog obrazovanja primjetila sam da mi nedostaje praktičnog znanja, a čula sam da Factory odlično pokriva to područje u svojim praksama. 

Velik plus mi je bio i blog koji sam pročitala neposredno prije odluke da se prijavim o dobivenoj nagradi za najbolje stručne prakse u Hrvatskoj.

Kako ti se svidio proces prijave na praksu?

Proces prijave je obuhvaćao rješavanje zadataka te potom intervju s Mirnom i Anom kako bi ustanovile u kojem smjeru će ići praksa. 

Rješavanje zadataka mi je išlo malo teže jer se s nekim stvarima nisam dotada susretala, ali sada ih puno bolje shvaćam nakon odrađene prakse.

Odlična stvar je što sam na intervjuu dobila feedback od mentorice Ane o tome što sam dobro odradila, a što je moglo biti malo bolje. 

Intervju je prošao odlično te mi je na temelju njega Ana složila program prakse i prilagodila ga mojim interesima.

Je li ti ovo bio prvi doticaj s content marketingom i SEO-om?

Što se tiče content marketinga, ovo mi je bio prvi ozbiljniji doticaj s njim, nisam imala prilike baviti se njime na fakultetu ili izvan njega.

S obzirom na to da mi je velikim dijelom program bio baziran na pisanje blogova, drago mi je što sam se snašla u tom svijetu i dobila pozitivan feedback od mentorice na svoj rad. 

SEO smo dosad već spominjali na fakultetu, ali smo ga obradili samo kao dio teorije tako da mi je dosad još uvijek bio nepoznanica.

Kroz praksu sam imala priliku detaljnije istražiti SEO i ostale vezane pojmove. Smatram da je ovo važan dio marketinga i nastavit ću nadograđivati svoje znanje o njemu.

Imaš li kakav prijedlog za studente koji se žele baviti marketingom?

Moj prijedlog je da se što više baziraju na praktično znanje, istraživanje marketinških alata, planiranje kampanja, izrade marketinškog plana i slično. 

Danas nam je sve dostupno nadohvat ruke i bilo bi šteta ne iskoristiti to. Ima odličnih blogova, članaka, e-knjiga i case studyja na internetu koje vrijedi dodatno proučiti. 

Marketing je grana ekonomije koja se stalno razvija i mijenja te moramo naći način kako da budemo u toku s najnovijim informacijama.

Remote marketing praksa - Nikolina

Kako ti se čini organizacija remote prakse u Factoryju i što smatraš najvećom prednosti remote prakse?

Zadovoljna sam organizacijom remote prakse, nisam osjećala da mi nešto nedostaje u odnosu na rad u uredu.

Praksa i je bazirana na većinu samostalnog rada, po potrebi se čujem s mentoricom, a gotovo svako jutro bi se čule preko video-poziva kako bi prošle kroz moje dnevne/tjedne zadatke. 

Smatram da je najveća prednost remote rada organizacija vremena.

Lakše je upravljati vremenom i zadacima koje trebate odraditi na tjednoj bazi, također se ne gubi vrijeme na putovanje do ureda i slično.

Isto tako bih izdvojila kao plus i rad iz udobnosti svog doma.

Kako bi ocijenila svoju mentoricu Anu i njenu komunikaciju tijekom remote prakse?

Ana je bila odlična mentorica, uvijek na raspolaganju za pojasniti neke pojmove, odgovoriti na pitanja i slično.

Posjedovala je sve kvalitete koje smatram da bi jedan mentor trebao imati. 

Uvijek je bila ugodna i opuštena atmosfera, a posebno mi se svidjelo što sam se se s njom mogla oko svega dogovoriti: od prilagođavanja tjednih zadataka prema mojim obvezama do kreiranja zadataka prema mojim preferencijama. 

Komunicirale smo na dnevnoj bazi te bih svaki dan dobila i feedback o svom dosadšnjem radu i napretku. 

Koji dio prakse ti je najdraži?

Najdraži dio prakse mi je bio osvrt na obavljene zadatke.

Kada sam prvi dan prakse vidjela plan i program mog učenja, izgledalo mi je sve to malo prezahtjevno jer sam mislila da nemam potrebna znanja da ih odradim. 

Uz malo samostalnog istraživanja, googlanja, materijala s Factoryja i uz Aninu i Filipovu pomoć, uspjela sam odraditi sve zadatke te mi je iz tog razlog taj dio prakse bio ujedno i njadraži.

Iskustva s remote marketing prakse - Nikolina

Koliko ti je znanje s faksa pomoglo na praksi?

Znanje s faksa mi se većinom temeljilo na teoriji, jako malo smo zapravo imali doticaja s konkretnim marketinškim izazovima.

 Imala sam dobre temelje tako da je možda malo olakšalo praksu i rješavanje zadataka, bez dotadašnjeg znanja, teško da bih mogla sve zadatke uspješno odraditi.

Što je od zadataka bilo najteže i kako si riješila poteškoće na koje si naišla?

Jedan od najvećih izazova odnosio se na pisanje blogova. Jako teško mi je bilo započeti pisati blog i uopće istražiti teme o čemu bih pisala. 

Na puno stvari treba pripaziti pri pisanju bloga i trebalo mi je vremena da upamtim sve komponente koje bi jedan ozbiljan blog trebao imati.

Problem sam riješila tako što sam istraživala i googlala sve što me dodatno zanimalo i što mi nije bilo jasno, a tu su uvijek bili i Ana i Filip da mi uskoče u pomoć. 

Drago mi je što sad mogu reći da sam savladala pisanje blogova, ali treba mi još puno vježbe da usavršim ovaj dio content marketinga.

Za kraj, reci nam zbog kojih stvari bi kolege studenti trebali doći na praksu?

Jedan od glavnih razloga zašto mislim da bi studenti trebali doći na praksu je taj što mislim da se od prakse može imati samo koristi.

To je idealna prilika da se usavrši dosadašnje znanje, bez obzira na koju vrstu prakse se prijavili.

U isto vrijeme se upozna i super ekipa, a dobije se i dojam kako se sve to odvija u stvarnom poslovnom okruženju.

Prijave za praksu su uvijek otvorene u našim uredima!

Ako želiš proširiti svoje znanje i okušati se u novim poslovnim izazovima, prijavi se na studentsku praksu!

Glavni nam je cilj pružiti ti nova znanja i oblikovati tvoje vještine.

Tijekom cijele prakse ćeš imati mentora na raspolaganju koji će te usmjeravati i od kojeg ćeš dobivati feedback na svoj rad.

Trudimo se svakom studentu prilagoditi program prema prethodno stečenom znanju i njihovim preferencijama.

Kao i naša praktikantica Nikolina – praksu možete odrađivati i remote i lakše uskladiti svoje studentske obveze i stručnu praksu!

Svakako provjeri iskustva ostalih naših praktikanata i saznaj kako im je bilo na stručnoj praksi u Factoryju!

Tražiš posao?

Ako dosad već imaš neke projekte iza sebe i misliš da bi ih trebali vidjeti – slobodno ih pošalji zajedno sa svojim životopisom!

Svim zaposlenicima nudimo rad u profesionalnom i ugodnom okruženju uz mnoštvo odličnih pogodnosti!

Posjeti naš website i saznaj više o pogodnostima koje ti nudimo ukoliko se odlučiš pridružiti nam se!

Nakon prijave, javit će ti se naš HR ured s daljnjim uputama te im se slobodno obrati za sva pitanja koja imaš i prije same prijave na hr@factory.hr.

Kako biste ostali u tijeku s novostima, pratite nas na društvenim mrežama – Facebook – Twitter – LinkedIn – Instagram

EXPLORE NEXT

Are you looking to improve your online presence by building a new website or making sure your service/product is available to your customers on their mobile phones or just looking to say hi? We love discussing new ideas and bringing them to life so please feel free to get in touch!

CONTACT US

Boris is our Sales Manager